16/07/2024

 اعزام کارگران زندانی داود رضوی و ریحانه انصاری نژاد به بیمارستان

امروز سه شنبه ۲۹ خرداد، داود رضوی فعال کارگری و عضو هئیت مدیره سندیکای کارگران شرکت‌ واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برای ویزیت و معاینه گوارش به بیمارستان طالقانی اعزام شد. در طی این معاینات، پزشک معالج برای ایشان آزمایشاتی تجویز کردند، اما در زندان اوین سیستمی وجود ندارد که آزمایشات کامپیوتری تامین اجتماعی را تائید نماید. از اینرو، خانواده به ناچار مجبورند با جستجو های زیاد به آزمایشگاهی مراجعه کنند که دارای چنین سیستمی باشد تا بتوانند در سر نسخه بنویسند تا در زندان اوین این آزمایش انجام بگیرد.

امروز همچنین ریحانه انصاری نژاد کارگر بازنشسته زندانی که به خاطر دفاع از حقوق کارگران در بند زنان زندان اوین محبوس میباشد برای ویزیت به دکتر روماتولوژ اعزام گردید، ولی چون مدل آزمایشات در زندان سخت و امکان پذیر نمی باشد درخواست مرخصی پزشکی نموده تا در بیرون از زندان مراحل درمان و آزمایشات را انجام دهد؛ با اینوجود متاسفانه تاکنون این درخواست مرخصی از طرف مسئولان زندان مورد موافقت قرار نگرفته است.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از مسئولان زندان و قوه قضائیه می‌خواهد که به داود رضوی و ریحانه انصاری نژاد که به خاطر دفاع از حقوق کارگران به ناحق محبوس و به زندان طویل المدت محکوم شده اند اجازه مرخضی پزشکی داده شود تا مراحل درمان خود را در بیرون از زندان و با امکانات مناسب تر سپری نمایند.

سندیکا خواهان آزادی بدون قید و شرط کلیه فعالان کارگری، معلمی و‌ مدنی، از جمله اعضای زندانی خود داود رضوی، حسن سعیدی و رضا شهابی، میباشد.

کارگر زندانی آزاد باید گردد!

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه