16/07/2024

دستکم سه تجمع اعتراضی و سه اعتصاب برگزار شد

امروز دوشنبه هفتم خردادماه، جمعی از صیادان مقابل ساختمان معاونت صید و بنادر ماهیگیری در آبادان، شماری از شهروندان جویای کار در مقابل مجتمع کشت و صنعت هفت تپه و تعدادی از متقاضیان طرح ملی مسکن شهرک کوثر در اراک، با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. همچنین جمعی از معامله گران شرکت های کارگزاری بورس در شهرهای شیراز، اصفهان و تبریز دست به اعتصاب زدند.

به نقل از ایرنا، امروز دوشنبه هفتم خردادماه، جمعی از صیادان در اعتراض به صادر نشدن مجوز صید از سوی شیلات خوزستان روبروی ساختمان معاونت صید و بنادر ماهیگیری این استان واقع در آبادان تجمع برگزار کردند.

تجمع اعتراضی متقاضیان طرح ملی مسکن شهرک کوثر در اراک

به گزارش عصر مرکزی، امروز دوشنبه هفتم خرداد ۱۴۰۳، جمعی از متقاضیان طرح ملی مسکن شهرک کوثر اراک، مقابل استانداری مرکزی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این شهروندان، به روند کند پیشرفت این طرح مسکن اعتراض دارند و در همین راستا خواستار رسیدگی به مطالبات خود هستند.

تجمع شهروندان جویای کار در مقابل مجتمع کشت و صنعت هفت تپه

امروز دوشنبه هفتم خرداد ۱۴۰۳، شماری از شهروندان در مقابل مجتمع کشت و صنعت هفت تپه دست به تجمع زدند.

شماری از جوانان جویای کار با برگزاری این تجمع برای بیست و پنجمین روز، خواهان اشتغال در مجتمع کشت و صنعت هفت تپه هستند و می‌گویند: در حالیکه جوانان بومی هفت تپه بیکار هستند، نباید از غیربومی‌ها در شرکت هفت تپه استفاده شود.

اعتصاب معامله گران بورس در شهرهای مختلف

به گزارش بورس پرس، امروز دوشنبه هفتم خرداد ۱۴۰۳، جمعی از معامله گران شرکت های کارگزاری در تالارهای منطقه ای از جمله در شیراز، اصفهان و تبریز، با خاموش کردن کامپیوتر ها و سیستم معاملات، از انجام فعالیت های روزمره خود امتناع کرده و دست به اعتصاب زدند.

این اعتصاب ها در اعتراض به اوضاع بحرانی ماه ها و هفته های اخیر بورس، ریزش بیش از ۱۶ هزار واحدی شاخص و احتمال سقوط آن به کانال ۱.۹ میلیون واحدی، صورت گرفته است.